Morning allihopa! + ny header

Ny dag och inga stora planer idag. Det som händer idag är ju ridning såklart. Ska prova hoppgjorden jag hade förra sommarn. Behöver ju den till på söndag då det är tävling på gräs och jag vill ju inte att Bella slår i med broddarna i magen. Men då skavde den men jag hoppas att den passar bättre nu. Ska även träna på att risa med broddar. Det kan ju var väldigt annorlunda för hästarna. Såblir ridningen idag. Jag ska även förbereda inför tävlingen genom att smörja in tävlingstränset. ;)
 
Hoppas att ni alla andra också får en bra dag!
 
Ny header gjord av bästa Malin Tack! <3
 
Foto: Sandra Bäckström

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Tack dsm!!!!

Svar: Tack!
Michelle

2012-07-13 @ 12:45:52
URL: http://emeliegull.blogg.se
Postat av: tävlingar

Nu har vi tävling på bloggen igen!
Var gärna med!
Kram

( förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer )

2012-07-13 @ 12:56:21
URL: http://ponycompetiotion.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0