Förlåt för den dåliga uppdateringen igår.

Vet, Det var inte alls bra uppdatering igår. Rättare sagt ingen alls. Men jag hann inte och så orkade jag inte heller. Men här kommer lite om gårdagen.
 
Bella fick en vilodag som hon brukar få efter tävling. Men Kickan red jag ut en sväng på och sen hoppade jag på ett gräsgärde. Hon blev rent ut sagt helt galen. Seriöst, hon sprang ju så snabbt hon kunde. Och hoppade gjorde hon ju hur lätt som helst. Tur att det fanns stängsel som kunde stoppa henne. För jag kunde inte få stopp på  henne. Så galen hon va. Vi hoppade hela 85cm på Kickan. En A-ponny.. Det är 5 cm från MSV B höjd. Hon är ju Grym på att hoppa. Känns som hon blir mycket piggare på gräs. Så vi har anmält mig och Kickan tilll Nuntorp där det  är på gräs :) Here we go!!!
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0