Bellas ridpass

Red Bella förut. Först tog jag en runda i skogen och på grusvägen. Hoppade några terränghinder jag byggt i skogen. Sen galopperade vi av oss på ett gärde. Det tyckte hon var skitkul och undan gick det. haha
 
Efter det tränade jag på en kombination i padocken med ell galoppsprång mellan hindrena. Gick väldigt bra. Hon kom fel någon gång men fixade det bra. Jättenöjd med det. Sen skulle vi hoppa ett hinde och höja lite. Gick superbra tills vi höjde till typ 98cm. Då vågade hon inte riktigt. Hennes självförtroende är inte så bra. Blev några stopp så fick sänka ett hål. Den höjden kom vi över men ett hål högre ville hon inte. Men när hon väl hoppar e hon ju högt över men hon tror inte på sig själv. Så det var väldigt tråkigt att det blev flera stopp :(  Men jag är väldigt nöjd med kombinationen.
 
(Gammal bild) Syns att hon hade vinterpäls där

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0