Badat Kickans svans

Nu är Kickans svans glänande. Jag och mamma tvättade den förut. Det kan jag säga att det behövdes. Hon är väldigt dålig på att lyfta på svansen när jon ska göra sina behov. Så då blir inte svansen så fin. Men den blir så himla snygg när den är tvättad. Så tjock och glänsig :)
 
Det blev ingen ridning för mig idag. Var väldigt trött efter att gått i massa affärer. Men imorgon är planerna att båda hästarna ska röra på sig. Men det blir nog Nathali som fixar Kickan. Hovslagarn kommer även imorn. Mikaela heter hon. Dags för nya skor till hästarna.
 
Men nu ska jag sova för att orka upp imorn.
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0