"Vinnarskalle"

Vad tänker du när du hör ordet "Vinnarskalle" Det är en väldigt svår fråga. Så jag tänkte skriva ett

åsiktsinlägg nu. Att ha en vinnarskalle är ju bra men bara om man är det på rätt sätt. Är
man en bra vinnarskalle så
gör man så bra man kan när man är ute på t.e.x hoppbanan. Men om
det blir något fel så tar man inte ut det över hästen. För det är sällan det är
hästen som gör fel. Det är ofta att man gör en dålig väg, inte håller om med benen,
ingen bra sits eller något annant sånt där vanligt fel.
Men det finns också sånna som verkligen tar det på " liv ellert död" Så banan blir det mest flängridning och man
drar kanske med sig massa rivningar. Men det värsta av allt är man tar ut det över hästen. Man straffar hästen
för att man själv gjorde fel. Det är så tråkigt att se att faktist är så ibland. Att man är lite besviken på sig själv
efter man ridit och det inte gått så bra är helt  okej. Det ska man vara för då gör man kanske änny bättre ifrån
sig nästa gång. Men det var apsolut inte gå ut över hästen.
Tack för att jag fick dela med mig av min åsikt!

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0