Pratar matte

Nu har jag varit hemma ganska länge. Kom hem kl 14:30.  Men just nu har jag precis pratat med pappa om en mattegrej i skolan. Jag tycker att matte är ett av dom lättaste ämnena. Vilket ämne gillar du bäst?

Idag skulle det ju ha varit fotbollsträning menden blev inställd. Varför vet jag inte. Vet ni? Skoja bara. Det kan ju inte ni veta. Det rä faktist skönt att den blev inställd för jag känner mig inte så sugen på att ut och springa. Men på tisdag blir det nog träning.
Latar mig en vacker sommardag:)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej kolla in min blogg nu:)

2012-01-12 @ 17:45:16
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0