Nutella

Nu har jag precis varit och kollat pp urgulliga Nutelle. Hon var så fin! Hon blir ett år i maj så hon är inte särskilt gammal. När vi skulle ta in henne i transporten för att köra hem hennetyckte hon att det var liteläskigt men det var ju inte så konstigt efterson det bara var andra gången hon åkte transporrt. Men det gick riktigt bra.
Här hemma släppte vi henne med Kickan för att dom skulle få beknta sig. Kickan vill först visa att det var hon som bestämde så det blev någon spark men hon träffade inte Nutelle som då fölet heter. Så jag tog några kort på henne:
'

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej hej <3 Jag bara älskar din blogg! Den är så bra gjord o det du skriver om blir bra :) O du är välldigt duktig på att ta kort :)<3

Puss

2012-01-30 @ 20:57:28
URL: http://finastecheeyen.bloggplatsen.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0