Kickan var lugnare idag

Ja det var ju bra det. Men innan jag skulle rida henne så släppte vi henne lös i padocken lite så att hon fick springa av sig lite. Hon fick verkligen fart då. Det gjorde nog gott för när jag red var hon mycket lugnare än igår.  Jag tränade mycket på högergaloppen för den har hon lite svårt för. Hon vill alltid fatta vänster galopp. Men vi fick till några bra fattningar i högervarv. Kändes riktigt bra.

Sen fixade jag mockningen och så. Bella vill verkligen ut till dom andra. Hon förstår inte varför hon ska vara tvungen att stå där inne. Men benet är faktist ganska bra nu men hon måste vila ett tag för att hon inte ska börja halta än.
Vill ni ha bilder på när Kickan springer lös i padocken?

Kommentarer
Postat av: Julia

Veckans blogg är nu avslutad :) Kolla in om du vann om inte så kommer det en ny inom kort fast på ett annorlunda sätt! Kram RSJulia

2012-01-03 @ 15:16:26
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0