Galna Kickan

Idag var jag ute för att rida Kickan. Hon har inte blivit riden på ett tag så jag räknade med att hon skulle vara pigg. Och då räknade jag inte fel. Jag tränade mycket lydnad som gick sådär. Men sen när jag skulle komma till galoppen så flög hon i luften och satte full fart. GUD sicken snabb häst! Jag gjorde inte annat än att sitta på backen. haha.. Men det gick ju bra. Och Kickan hon sprang till Belmondos hage och börja äta på lite hörester. Men sen var det upp igen. Då gick det bättre.
Efter jag hade ridit släppte jag henne lös i padocken lite för att hon skulle bli av med lite energi. För var lite väl het idag.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0