Frågestund-svar

Postat av Fanny
vad tycker du om vår blogg? :)
Länka gärna oss!
SVAR: Jag tycker eran blogg är jättefin!



Postat av Josefin
1.Hur gammal är du? :)
2.Har du egen häst?
3.Går du å ridskola? ;)
4.Vilken skola går du på?
5.Idol inom hästvärlden?
6.Hur länge ha du ridit?
7.Vad heter din favorit ponny/häst ? :D

Kom int på så många frågor men ^^ <3
SVAR:
1. Jag är född 99. Så jag är altså snart 13
2. Ja, jag har egen häst. Finaste Bella!
3. Jag rider lektion en gång i veckan och tar hoppträningar varannan vecka:)
4. Jag går på Frändeskolan
5.Det är ju såklart Roffe (Rolf-Göran Bengtsson)
6. Jag har snart ridit i 6 år regelbundet
7. Bella såklart! Den finaste av alla. Och även Kickan

Jo det var många frågor! Tack så jättemycket!!




Postat av Tyra
vad är det högsta du någon sin har hoppat med en häst?
SVAR: Det högsta jag hoppat är 95cm




Postat av Felicia
Hej! om du nu tävlar med din ponny i hoppning hur högt isf? <3
SVAR: Jag har tävlat lokalt upp till L:C +5cm. (75cm) Men på Klubbhoppningar har jag hoppat 80cm. Mitt mål detta året är att starta en L:B



Postat av Therese
Hur länge har du haft din söta ponny ?
Tävlar du med den ?
Isf, i vad ?
SVAR: Jag har haft Bella i treår tror jag.
Ja, jag tävlar med henne. Vi tävlar i hoppning!



Postat av Julia
Vad är din favorit maträtt?:)
Kram på dig<3
SVAR: Min favoritmat är någon past med massa annat grejs i. Vet inget namn på det
Kram på dig med.



Hoppas att ni blev nöjda med svaren! Nu ska jag gå ut till min underbara häst Bella. Kommer kanske lite bilder på henne sen.







Kommentarer
Postat av: sara

Allt bra? :) kram

2012-01-23 @ 17:30:45
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: Tania Aalto

Vill du vara med i en bloggtävling?

http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast

2012-01-24 @ 01:03:35
URL: http://stensholmen.wordpress.com
Postat av: Elin

SV: lite sent men tack<3 fin blogg

2012-01-24 @ 11:41:37
URL: http://skimmelcheyernaa.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0