Fotbollsträning

Just nu har jag varit hemma en stund och ska sen åka till fotbollen. Vi ska även börja träna på söndagar vilket jag inte är så förtjust i menmen... Idag ska vi i alla fall vara inne.

Förut var jag ute och gav hästarna mat och denna gången fattade dom vilken ände dom skulle gå till. (Kolla tidigare inlägg) Idag blir det tyvär ingen ridning men i morgon ska jag rida.
Igår var det möte i Färgelanda om hopp-och dressyrlagen. Jag ska vara med  i hopplaget. Så det sk bli riktigt kul! Har varit så avundsjuk på dom som tävlat i lag på tävlingar medans jag tävlar inviduellt. Så det ser jag fram emot!
Såhär såg min outfit ut på 50-årskalaste. (Jag vet, Röda ögon)

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0