Förlåt! Men ni vet ju varför

Ni vet ju varför det blev så dålig uppdatering igår.  Om inte? Då ska jag berätta det för er. På tisdagar går vi låång dag i skolan. Enda tll halv fyra. Sen när jag kommer hem är det bara att äta, packa och dra till fotbollsträning. Så det finns ingen chans att jag kan hinna. Möjligtvis ett inlägg på kvällen men det är inte säkert. Så ni får vara berädda på det.
Jag vet faktist hur jag kan förbättra det men det blir inte lika bra kanske men att jag gör något inställt inlägg. Tycker ni att jag ska göra inställda inlägg till tisdagar?

Nu ska jag äta och sen bloggar jag lite till. men det blir om en stund. Men ha det så bra så länge.

Här kommer ett annat djur än häst för en gång skull. haha                        

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0