Kan Bella hoppa?

Svaret på det är JA! För en stund sen red jag Bella ute och mamma ställde fram två hinder så jag kunde få hoppa lite. Bella tyckte att det var jättekul och i varenda sväng trodde hon att det kom ett hinder. Hon bjöd fint mot hindrena och hoppade bra. Trots att vi kom in lite fel nån gång var hon schyst och hoppade endå. En ´STOR kram tll Bella. Det sista hoppade vi ett hinder på 97 cm. Altså nästan en meter. Det är faktist rekord! Bella är bara en B-ponny och hoppar en meter. Det tycker jag är riktigt duktigt. Både jag och Bella har utvecklats väldigt mycket. Är så nöjd över henne.

Nästa lördag blir det ju tävling och då ska vi ju hoppa lägre så det kommer kännas skönt! LÄNGTAR!


En "segrarbild" från idag:O

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0