Här kommer mina fina ponnys!

Det första bildspelet jag gjorde om Bella var det här. Jag såg att alla andra hade bildspel på sina hästar så då ville jag också göra det. Så nu får ni kolla på det igen.  
Och för inte så längesen så gjorde jag denna film. Min gläädje var inte i topp just då. Jag var så ledsen för Bella och kände hur otroligt mycke hon betyder för mig. Bella stog inne aldelles ensam i sin box och hade jättetråkigt. Jag vill verkligen att ni ska förstå hur mycket hon betyder för mig och hur mycket hon förändrar. I LOVE YOU!
Inte kan man ju glömma underbara Kickan. Hon är ju ett riktigt charmtroll. Detta bildspel gjorde jag i samband när en gammal ägare till Kickan hittade hit till min blogg. Jag var så glad när jag fick den komentaren. Jag berättade för mamma och hon tyckte att det var jättekul. Så då ville jag göra detta till Josefin som var hon som skrev komentaren.
Hoppas att ni blev nöjda med dom här filmerna.

Kommentarer
Postat av: Josefine - Hästblogg

Jättefina filmer! :D

2012-02-15 @ 18:45:45
URL: http://lettiie.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0