Då och Nu

Innan den här bilden togs hade jag ridit en bana på 40cm. Det gick i 100 km/h och jag flög med som en vante. Alla kunde pusta ut när jag kommit i mål och had fått stop på Bella. PINSAMT! Och en sak till sim är skillnad till nu. Jag var VÄLDIGT liten!
Nu blir det allt fler nollor på resultatlistan för oss. När jag red denna rundan var jag riktigt nöjd efteråt. Då jag blev felfri och Bella var så fiin.
I början var ju formen katastrof. Och Bella var inte riden så mycket dressyr innan vi köpte henne. Så det blev rikitgt kämpigt. Då kunde en dressyrbild se ut såhär:
Medans det nu ser ut såhär:

Kommentarer
Postat av: JuliaW

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-12 @ 13:58:51
URL: http://juliawester.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0