Kvällsinlägg

Kvällsinlägg blir det nu då. Ligger i sängen med datan framför mig. Bara slappar. Men nu om ridningen idag:
 
Jag och Nathalie red uten kortis på Bella och Kickan. Klättra lite i skogen och så. Sen när vi kom hem igen var Kickan klar för dagen ang ridningen. Men Bella  red jag ett dressyrpass i padocken med. Gick riktigt bra. Träna lydnad och formen var bra :) Nöjd med dagen ridpass.
 
Ni vet vad den kommer ifrån...
 

Har självklart sett på finalhoppningen i OS. Så himla tråkigt att Roffe inte kunde va med. Men hoppas Casall blir bra snart igen. Tyvär gick det ju inte så jättebra för Jens och Henrik heller. Men men ;)

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0