Pizza

Halloj!!
Jag spelar ju fotboll också. Det har jag ju inte berättat men nu fick ni veta det. Men i alla fall så hade vi (laget) en "träff" i klubbhuset idag. Jag kom precis hem från den nu. Men där spelade vi bingo och fick presenter. Jag fick ett jättefint ljus:) Sen gick vi till pizzerian i närheten. vad gott det var med pizza. Jag blev proppmätt. Så nu är jag hemma med en mage som håller på att spricka. hihi...
Här sitter jag på Oliver. Det är en c-ponny som jag har provridet en gång. Ägaren till honom är Elin. hennes blogg hittar du Här. Bloggen är besöksvärd.




Nu ska jag snart se på ponnyakuten från första året. Ska ni också se på det. Komentera!!!

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0