Tävlingen

Här kommer resultatet från tävlingen
L:D+5cm (65 cm) bed. två faser:
På fram hoppningen var allt klockrent. Allt stämde perfect. På banan gick det galant och vi kunde fortsätta banan i omhoppning. Hade henne inte riktigt med mej så  tiden räckte inte till en placering. Det var två placerade och jag kom trea. Men jag var lätt NÖJD.
L:C (70cm) bed. två faser:
På banskissen var det utskrivet en kombination som var med i bådeförst och andra fasen. Då tänkte jag VA!??? jag trodde inte att det fick vara kombinationer i en L:C. menmen... jag tänkte: "det klarar vi ju lätt" men när dom byggde fram banan gjorde dom aldrig någon kombination så det blev ingen. men sen på banan kände jag att hon var lite trött. men hon kom igång så det flöt på bra men på hinder nr 5 vägrade hon. Vi gjorde ett andra försök och då redjag KASS! :( Så då vägrade hon igen. MITT FEL! men på tredje försöket tänkte jag: " Nu ska vi bannamej över" och vi var över och fortsatte banan galant.  Inte så nöjd med min dåliga ridning till femman men resten var ju bra. Fiftififti.
Film kommer....

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0