Ridpasset

Först så var Bella väldigt "knäpp" På ett ställe i padocken var det jätte farligt tyckte hon.  Hon ville inte gå förbi det och ville springa ifrån det. Så jag fick rida enn stund på andra delen av padocken så hon fick lugnat ner sig. Så där blev allting bra. Sen försökte jag komma närmre det hon tyckte var farligt. Så tillslut kunde hon trava förbi ganska oberörd.  När jag slutade passet för idag var det ganska mörkt.  hade tänkt att hoppa Kickan lite för hon ska vara med på tävling i mellerud. Men det blev så mörkt och vi har inga lampor till padocken än. Så det blev ingen ridning med kickan


Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0