Ridningen

Japp, jag har alltså nyss ridit. I början kändes hon lite stirrig och stressad. Hon blev lite lungnare sen. När jag skulle ta ett hopp på ett enkelt räcke bockade hon efter men inte så mycket. Sen när jag skulle ta samma hinder igen sparka hon bakut REJÄLT. Så då hamnade jag på backen. Med ena foten satt jag typ fast i stigbygeln. Men till slut lossnade den och bella sprang iväg. Staketet på padocken är inte riktigt färdigt så det fiinns en lucka på ena sidan och där smet hon ut. Hon sprang till hagen där dom andra hästarna var. Där stog hon och såg oskyldig ut. *Pust* Så var det upp och hoppa igen. Tog några hopp  igen och hon blev lugnare. Vi hoppade i alla fall 83cm.  Sen red jag lite övergångar och annat. Så det blev bra till slut. XD

Kommentarer
Postat av: Jenny

HIHI det där lät kul:D men det gick ju bra sen som tur var:)

2011-11-09 @ 19:59:38
URL: http://jennyochfiona.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0