Hemma

Nu är jag hemma. har varit hos tandläkaren. Dom kollade så att allt var bra. Vi slutade  halv fyra idag men jag slapp
sista lektionen för jag skulle till tandläkaren. Så nu kom jag precis hem. Ska snart taoch äta. är hungrig. sen är det
fotbollsträning. Vi ska springa ute lite först och sen ska vi vara inne. Får ta på mig varma kläder. Som sagt så har
jag ingen tid att rida idag. men i morgon tänkte jag köra lite frihetdressyr i padocken med bella. Ska bli roligt. har
alltid tyckt att det är lite intressant. Men ni får ha det så bra.
Har ni en fråga till mig? Fråga på. Jag svarar alltid i ett inlägg eller på eran blogg.








Kommentarer
Postat av: Jenny

då har du alltså haft rätt så kul

2011-11-09 @ 19:56:43
URL: http://jennyochfiona.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0