Halloweenhoppet

Nu är jag hemma från en dag i Färgelanda. Hoppade sammanlagt fyra rundor. Jag är jättenöjd!
Kickan 50 cm: På framhoppningen var hon super pigg och det kändes superbra! Hoppade som en gud. Sen när vi kom in på banan blev hon lite segare. Hon är piggast utomhus. Men det gick bra endå. Blev några mindre bra hopp men felfritt blev det. Blev ingen film för pappa hann inte komma och filma.
Kickan 60cm: Hoppade inte fram något. Gick lika bra som i 50. Bara hoppade och klart! Nöjd! En film kommer


Bella 70 cm: Fram hoppningen gick bra. Hon kändes framåt och mjuk. Allt gick bra till andra hindret då hon vägrade. Vet inte riktigt varför menmen... Vi fortsatte banan och resten gick klockrent. Film kommer

Bella 80 cm: Tog två hopp på en oxer innan och sen körde vi. Bra bjudning hela tiden och hon hoppade perfect. Tog oss runt med 0 fel. Jag var otroligt nöjd! Allt var toppen. Hon avslutade med några bocksprång i slutet också. Kändes så bra!!! Film finns på en annan kamera som vi inte kan få till datorn:(


Är jättehungrig nu. Ska gå och äta nu.




Vi flyger!







Kommentarer
Postat av: Bella pettersson

är bella b/c ponny? :)



2011-11-12 @ 20:09:43
URL: http://bellabusepettersson.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0