Sluta blåsa!!!

Ja det vill jag verkligen. Det blir väldigt jobbigt att rida näär det är sånt här väder. Så idag när jag red kändes Bellaväldigt seg. Vi tognågra hopp också. Det första gick det jättebra. Men sen när vi red mot hindret  blev hon skrämd av något bakifrån och satte full fart. Då gick det lite för fortså det bleven tvärnit framför hindret. Så försökkte vi igen men hon vägrade igen. Men på ett tredje försök kom vi in perfect så det blev gallant. Ibland när vi kom för nära hoppade hon mig nästan ur sadeln. Mamma tog två bilder också men det blev väldigt dåliga bilder.



Här ser ni att det blev ettt väldigt konstigt hopp.


Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0