Mer julklappar...

Tänkte att jag berättar om några mer julklappar. Jag har bara kort på hästgrejor men det är ju mestdet som jag fått. Då kör vi!



Benlindor
Snygga benlindor. Det har jag önskat mig. Tycker det blir fint med benlindor när man rider dressyr. Nästa lektion i Färgelanda blir nog med domma på.


Godis
Godis har jagju inget imot. GOTT!


Snygg tröja
Denna fina tröjan ville jag gärna ha. På ena ärmen står det HORSE


Almanacka
I denna Almannacka finns det många fin bilder.


Här är en bättre bild på vojlocken och huvan med broderingen. Jag tyckte att det blev jättebra:)


Tretorn Advance
Dom här stövlarna är värda att få komma på bild igen. Tack till världens bästa mamma och pappa!


Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0