Kändes BÄST!

Idag när jag skulle rida provadejag mina nya Tretorn Advance och min nys ridväst. Det kändes BÄST! haha... Det är skönt att ha något riktigt snyggt att rida i. Men jag ska bar ha stövlarna på tävling och kanske på nån lektion i Färgelanda. Men jag kunde iinte låta bli att prova dom hemma först. Och dom passade ju jättebra! Men nu till  själva ridpasset:

Min lillasyster var med och var lite "ridlärare". Men hon sa typ bara "lägg en volt" "Rid fyrkantspåret" och sånt.  Men hon tröttnade fort. Men det gick ju bra. Bella kändes som vanligt och var arbetsam. Sen fick Nathalie rida lite också. Bella är lite lättare för Nathalie än vad Kickan är. I allafall när man är på den nivån. Här kommer lite bilder på mig med dom snygga stövlarna.








Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0