Idol

Sart blir det väl att se på Idol. Mamma och pappa kommer hem snart. Dom har varit på Ullared och handlat julklappar. Nice!   Idag har en ny minhäst tidning kommit. Jag gillar den tidningen för det står så mycket bra saker i den. Till tidningen var det även med en kortlekmed Mulle på. Det tyckte jag var sött. hehe...
Idag i skolan skulle jag, Josefin och Sofie kopiera ur en bok. Vi skulle göra fyra kopior av varje sida. Först gjorde vi en för att testamen så gjorde vi tre till för att det skulle bli fyra. Så när vi skulle fixa nästa sida tryckte vi på fyra direkt. Men vi glömmde ta bort trean så det blev 34 kopior. hahaha... Så det bara fortsatte att komma ut massa papper och vi börjadegapskratta. Mmen som tur var, var det ingen som såg nåt.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0